söndag 23 december 2012

God Jul !

Efter en oerhört arbetsam tid är det nu äntligen jul och julfriden börjar så sakta infinna sig här i vårt hus !
Granen är klädd, julklapparna inslagna och på plats under dess grenar, huset luktar gott av julens alla härliga dofter, julljusen brinner, ljuv musik når mina öron och min käre make sitter förnöjd i sin stol och vi båda tycker till sist att det är en underbart härlig helg som ligger framför oss.
Till er kära vänner och läsare, så önskar jag er av hela mitt hjärta, en riktigt underbar och fröjdefull jul !

3 kommentarer:

  1. Kæreste kæreste Eva.
    Tak for din dejlige hilsen og inderligt i lige måde, jeg glæder mig til at følge dit arbejde og dig i 2013.

    Juleknus og kram herfra

    SvaraRadera
  2. Også en rigtig dejlig jul til dig og dine. Tusind tak for hilsner på min blog - glæder mig til at kigge ind hos dig også i 2013 .

    Varme tanker Marianne

    SvaraRadera
  3. Tak, jeg håber din jul blev så god og fredfyldt som du ønskede Eva og vil ønske dig et rigtigt godt nytår med tak for gode bloggetimer i dit selskab!

    Kram Helle

    SvaraRadera

Du gör mig så glad, tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett spår här hos mig :)