onsdag 16 mars 2011

Överraskningar i brevlådan !

Idag låg det två paket i min brevlåda ! Rusade in och öppnade med stor iver...och det jag har fått är helt otroligt .... en vacker löpare från Birgitta, som jag vann på hennes blogg http://birgittavavare.blogspot.com och en fantastisk

handstickad sjal från Grete i Norge med tillhörande armvärmare i ett helt underbart garn ! Jag blir så vansinnigt glad åt sånt här fint hantverk och kan bara säga tack från djupet av mitt hjärta till er båda, kram, kram, kram

3 kommentarer:

  1. Hej Ewa! Vilken tur du har haft som vunnit en så fin sjal. Din älsklingsfärg var ju lila och jag gick efter det när jag valde vinsten till dej.
    Ha det så gott!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Så fine ting du har fått! Sjalet passer deg perfekt - nydelig farge! :)

    SvaraRadera
  3. Men ja vad läckert med denna Birgittavinst, bara genom att "ta lotter"!! och en mycket vacker röd sjal får jag säga!! Hälsningar Meta

    SvaraRadera

Du gör mig så glad, tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett spår här hos mig :)