lördag 15 maj 2010

Halsbandet till trädgårdsfesten


Förra sommarens stora trädgårdsfest, blev en våt historia :) Själv trivdes jag som fisken i vattnet - jag kunde klä mig i lite svart - köpte mig en enkel limegrön linneklänning som jag gjorde detta stora halsband till. Det är gjort av svampgummilist i olika tjocklekar och längder som jag satt samman med stålkulor. Själva hänget är 8 x 18 cm och länken 90 cm. Det gjorde sig så himla bra ihop med det gröna och med svart regncape och svarta gummistövlar som jag vikt ned skaften på så blev jag riktigt nöjd...

1 kommentar:

  1. Oj, hvilke spændende ting du laver... gummi, papir, metal!

    Velkommen til min blog, har sat mig som fast læser af din!

    Kram Helle

    SvaraRadera

Du gör mig så glad, tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett spår här hos mig :)