lördag 17 april 2010

Kurser


Jag blir ibland tillfrågad om jag vill hålla en kurs om mina gummismycken..och det har blivit en hel del genom åren. De flesta tycker det är en roligt kurs för man får ju ganska många smycken med sig hem efter en dag ihop med mig. Vi brukar vara omkring 12 deltagare och då blir priset mycket rimlig. Kontakta mig gärna om ni är ett gäng som vill gå en kurs. Jag har bl a haft kurser för Studieförbundet Vuxenskolans kursledare i Skåne, Blekinge, Småland och Halland och de har nu i sin tur kurser i den ädla konsten att göra smycken av gummi :), Hemslöjden i Skåne och Halland har jag haft många kurser för och många gäng från lite större arbetsplatser har jag besökt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du gör mig så glad, tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett spår här hos mig :)